تهران، نیاوران، روبروی جماران، جنب بانک سامان، پلاک 148، طبقه دوم
Search
Close this search box.
کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو طبیعی با تراکم بالا

کاشت ابرو بهترین روش برای مقابله با ریزش ابرو یا کم پشت بودن ابرو‌ها است. کاشت ابرو به دو روش FUE و FUT انجام می‌شود. کاشت ابرو طبیعی در کلینیک مهرافروز با ظرافت و تراکم بالا انجام می‌شود. اگر شما هم ابرو‌های کم پشت دارید. و به دنبال یک روش مؤثر و طبیعی برای بازگرداندن ابرو‌های خود می‌گردید، دائمی‌ترین روش، استفاده از این عمل است. این تکنیک به شما کمک می‌کند علاوه بر کسب نتیجه مؤثر، ابرو‌هایی طبیعی و نچرال متناسب با هماهنگی‌های صورت خود داشته باشید.

کاشت ابرو چیست؟

ریزش ابرو یا کم پشت بودن ابرو‌ها دو دلیل اصلی تمایل افراد به این اقدام است. مو‌های ابرو هم مانند موی سر می‌توانند دچار ریزش شوند یا رشدشان متوقف شود. روش‌های مختلفی برای پر کردن ابرو‌های خالی وجود دارد اما طبیعی بودن نتیجه آن‌ها بسیار اهمیت دارد. زیرا ابرو‌ها نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره دارند. در این شرایط، کاشت طبیعی ابرو چاره کار است. این اقدام یکی از جراحی‌های زیبایی است که برای پرتر نشان دادن ابرو‌ها انجام می‌شود. در ادامه مطلب درباره این روش، کاندید‌های مناسب و مزایای آن صحبت می‌کنیم.

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

مراحل کاشت ابرو مشابه با کاشت مو سر است. در این فرآیند، جراح فلپ بسیار کوچکی از پوست سر را برمی‌دارد. این قسمت معمولاً از پشت سر فرد برداشته می‌شود. توجه داشته باشید که قبل از هرگونه اقدامی، مو‌های این قسمت باید کوتاه شوند تا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر باشد. این قسمت بعد از اتمام کار به صورت کاملاً ظریف بخیه‌زده می‌شود.

در ادامه جراح با توجه به مدل انتخابی شما، فولیکول‌های مو را به ابرو‌ها منتقل می‌کند. طی این فرآیند به شما داروی بی‌حسی تزریق می‌‎شود تا کوچک‌ترین دردی را احساس نکنید. بعد از اتمام جراحی و بهبود یافتن پوست، مو‌های ابرو بسیار پرتراکم می‌شوند.

نتیجه قبل و بعد کاشت ابرو

00:16
truncate dir-rtl

نتیجه کاشت ابرو

روش‌های کاشت ابرو

روش‌های آن به دو صورت است:

  • استخراج فولیکولی (FUE): در این روش هر فولیکول از مو به کمک دستگاه از محل اهدا برداشته می‌شود تا روی ابرو پیوند‌زده شود. در این روش دوره ریکاوری بسیار کمتر است.
  • پیوند فولیکولی (FUT): در این روش بخشی از پوست سر بریده می‌شود تا فولیکول‌های مویی آن در نقاط مد نظر در ابرو کاشته شوند. این روش بسیار سریع‌تر انجام می‌شود. اما باتوجه به برش ایجاد شده، دوره نقاهت آن طولانی‌تر است.

کاشت ابرو نچرال با موی طبیعی

کاشت ابرو نچرال با موی طبیعی چگونه انجام می‌شود؟ این از جمله سؤالات متداول کسانی است که قصد دارند با کاشت، زیبایی را به ابرو‌های طبیعی خود بازگردانند. به این منظور در ابتدا، پزشک متخصص با شما مشاوره‌ای انجام می‌دهد تا وضعیت فعلی ابرو‌هایتان را بررسی کند و انتظارات شما را بشناسد. در این مرحله، طراحی مناسب برای ابرو‌ها انجام می‌شود. مو‌های مورد نیاز معمولاً از ناحیه پشت سر (منطقه‌ای که تراکم مو‌ها بیشتر است) برداشت می‌شود. این مو‌ها باید مشابه مو‌های ابرو باشند تا نتیجه نهایی طبیعی‌تر به نظر برسد. پس از برداشت مو‌ها، پزشک آن‌ها را با دقت و به صورت یک به یک در ناحیه کاشت می‌کند. این فرآیند ممکن است چندین ساعت طول بکشد، بسته به تعداد مو‌هایی که باید کاشته شوند.

کاشت ابرو

کاشت ابروی طبیعی چند جلسه است؟

کاشت ابرو در یک جلسه انجام می‌شود. در برخی موارد نادر ممکن است تعداد جلسات آن به ۲ جلسه نیز برسد. به طور کلی، این فرایند معمولاً در یک جلسه انجام می‌شود. با این حال، در برخی موارد خاص، ممکن است نیاز به جلسات بیشتری باشد:

جلسه اول:

شامل مشاوره، برداشت مو و کاشت اولیه است.

جلسات پیگیری:

برخی از بیماران ممکن است نیاز به یک یا دو جلسه پیگیری داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که مو‌های کاشته شده به خوبی رشد کرده‌اند و نتایج مورد نظر به دست آمده است

فاصله جلسات کاشت ابرو چقدر است؟

بعد از جلسه لازم است حدود ۳ تا ۶ ماه صبر کنید تا نتایج رویش ابرو‌ها مشخص شود. کاشت ابرو فاز‌های متفاوتی دارد. در این چند ماه ممکن است تغییراتی را در وضعیت کاشت مشاهده کنید اما بعد از آن می‌توانید نتیجه نهایی را ببینید. رشد مو‌های کاشته شده به مرور زمان انجام می‌شود و ممکن است چند ماه طول بکشد تا نتیجه نهایی دیده شود. مو‌های کاشته شده به طور طبیعی رشد می‌کنند و به شما ابرو‌هایی پرپشت و طبیعی می‌دهند.

هر جلسه کاشت ابرو چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمان لازم در هر جلسه بین ۳ تا ۶ ساعت است. در جلسه اول مشاوره، برداشت مو و کاشت انجام می‌شود. جلسه اولیه معمولاً چند ساعت طول می‌کشد و در یک روز به پایان می‌رسد. بنابراین بهتر است اگر شاغل و یا محصل هستید، یک روز را مرخصی بگیرید.

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

این روش به خصوص برای افرادی که به دلایل مختلفی مانند ژنتیک، زخم‌ها، بیماری‌ها یا عوامل دیگر ابرو‌های کم‌پشت یا نامنظمی دارند، مناسب است

اگر در بین گروه‌های زیر قرار می‌گیرید بهترین کاندید برای کاشت ابروی طبیعی هستید:

  • افرادی که ریزش ابرو دارند.
  • افرادی که دارای تاتوی ابرو
  • بیماری‌هایی مانند آلوپسی آره‌آتا.
  • آسیبی مانند سوختگی یا اسکار

افرادی که می‌خواهند ابرو‌های نچرال داشته باشند و در عین حال به دنبال روشی هستند که تراکم ابرو‌های خود را بازگرداند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. تکنیک‌های آن امروزه یکی از طبیعی‌ترین تکنیک‌هایی است که می‌توانید با کمک آن زیبایی طبیعی ابرو‌های خود را باز یابید.

عوامل مهم در کاشت طبیعی ابرو

یکی از عوامل مهم در این جراحی زیبایی، مدل کاشت ابرو است. تصمیم‌گیری در مورد اینکه شکل ابروی شما چگونه باشد اهمیت زیادی دارد چرا که این روش دائمی است. در این مورد می‌توانید با پزشک خود مشورت کنید. از جمله این موارد، مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو است. همچنین لازم است در جلسه مشاوره با متخصص مشورت کنید و انتظارات خود را با وی درمیان بگذارید.

مراقبت های قبل کاشت ابرو

کاشت ابرو با تراکم بالا در تهران

در کلینیک مهرافروز کاشت ابرو با روش FUT انجام می‌گردد. در این روش فولیکول‌های مویی بیشتری فراهم می‌شود. درنتیجه برای افرادی که از ریزش شدید موی ابرو یا کم پشتی ابرو رنج می‌برند، کاربرد بیشتری دارد.

کاشت ابرو آقایان

این اقدام برای مردان هم کاربرد دارد و تنها مختص به خانم‌ها نیست. دلایل مختلفی همچون بیماری‌های خود ایمنی، کمبود مواد مغذی، مشکلات تیروئیدی، استرس و… می‌تواند منجر به ریزش ابروی آقایان شود. از طرف دیگر استفاده از روش‌هایی مانند تاتوی ابرو یا استفاده از مداد ابرو برای آقایان رایج نیست. در نتیجه این اقدام برای مردان بسیار انتخاب خوبی است. افرادی که دچار کم پشتی یا نازکی ابرو هستند نیز می‌توانند از این روش بهره ببرند.

مراقبت‌های قبل از کاشت ابرو

مهم‌ترین اقدام، آن است که با پزشک جراح برای انجام این روش زیبایی مشورت کنید. سایر اقدامات شامل این موارد می‌شوند:

  • بهتر است سه روز قبل، از مصرف دارو‌های ضدالتهابی مانند ایبوپروفن خودداری کنید.
  • از مصرف الکل و دخانیات بپرهیزید.
  • از مصرف آسپرین یا قرص‌های مولتی ویتأمین مانند ویتأمین E خودداری کنید.
  • یک هفته قبل از جراحی بهتر است از قرص ویتأمین C استفاده کنید.
  • قبل از عمل در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

مزایا کاشت طبیعی ابرو

از مزایای این جراحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دائمی بودن
  • زیبایی چهره
  • افزایش اعتماد به نفس
  • عدم نیاز به استفاده از لوازم آرایش مانند مداد ابرو
  • طبیعی بودن نتیجه کار
  • تراکم بالا
  • انتخاب مدل متناسب با چهره و سلیقه فرد

سوالات متداول شما

مطالب مرتبط

درمان اگزما

درمان اگزما به مجموعه‌ای از روش‌ها و راهکارها اشاره دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *