تهران، نیاوران، روبروی جماران، جنب بانک سامان، پلاک 148، طبقه دوم
کلینیک زیبایی مهرافروز
Search
Close this search box.
لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی یکی از اقدامات پرطرفدار و بسیار موثر برای از بین بردن موهای زائد است که تاثیر بسزایی روی نرمی و لطافت این ناحیه دارد. طی این اقدام اشعه‌های ساطع شده از دستگاه لیزر بر روی فولیکول مو تاثیر گذاشته و منجر به از بین رفتن آن‌ها خواهند شد.

ناحیه تناسلی و بیکینی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن است که توجه به بهداشت و پاکیزگی آن اهمیت بسیار زیادی دارد. روش‌های زیادی برای از بین بردن موهای زائد این ناحیه وجود دارد که از دیرباز تا به امروز خانم‌ها تمام این روش‌ها را امتحان کرده اند.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای لیزر مو باید به مراکز معتبر مراجعه کنید، مجموعه مهرافروز با بهره مندی از کادر حرفه‌ای و مجرب، تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و در نهایت محیط پاکیزه و بهداشتی بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد بیکینی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

لیزر موهای زائد بیکینی به چه صورت انجام میشود؟

 با توجه به تحقیقات انجام شده تنها لیزر موهای زائد بیکینی است که تاثیرات مثبت و قابل توجهی بر از بین رفتن موها دارند. لیزر موهای زائد به هیچ عنوان حساسیت‌زا نیست و هیچ گونه تاثیر منفی بر روی پوست و عملکرد این ناحیه نخواهد داشت. با انجام این روش می‌توانید از مزیت داشتن پوستی شاداب و شفاف نیز لذت ببرید.

نحوه عملکرد لیزر بر روی پوست افراد با توجه به عوامل خاصی، کاملا متفاوت است. طی انجام مراحل لیزر، نور ساطع شده از دستگاه تا ناحیه فولیکول را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به بیان دیگر ملانین‌های موجود در مو انرژی به خود جذب و راه را برای دسترسی به فولیکول باز می‌کنند. نور و اشعه ساطع شده به محض رسیدن به فولیکول، تبدیل به انرژی حرارتی شده و اثرات خود را روی ریشه مو باقی می‌گذارد.

گفتنی است که حرارت ایجاد شده آسیب غیر قابل ترمیمی بر روی فولیکول مو دارد و علاوه بر تضعیف آن، از رشد موی جدید نیز جلوگیری می‌کند. لیزر موهای زائد بر روی هر پوست و مویی با هر نوع رنگ دانه‌ای امکان‌پذیر است و با کمک آن می‌توانید پوست صاف و بدون مو داشته باشید.

01:00
truncate dir-rtl

لیزر مو های زائد در کلینیک مهرافروز

ماندگاری لیزر موهای زائد بیکینی چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای افراد ایجاد می‌شود این است که لیزر موهای زائد بدن تا چه مدت ماندگاری دارد و آیا این ماندگاری دائمی است؟ در پاسخ به این سوال باید باز تکرار کرد که عوامل زیادی در این امر دخیل هستند.

در صورتی که طی فرایند لیزر، فولیکول مو به طور کامل از بین برود، به هیچ عنوان دیگر رشد نخواهد کرد. برخی دستگاه‌های مورد استفاده در مجموعه‌های حرفه‌ای قابلیت تاثیرگذاری عمیق و دائمی بر روی فولیکول را دارند، همین امر سبب شده که پس از گذراندن جلسات تعیین شده، حجم موی رشد کرده به یک صدم رشد.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی عوارض دارد؟

به طور کلی می‌توان لیزر موهای زائد بیکینی را یکی از ایمن‌ترین روش‌های حال حاضر در دنیای زیبایی و بهداشتی معرفی کرد که کمترین میزان عوارض را به همراه داد. البته به این معنا نیست که با انجام این روش هیچ مشکل یا عارضه‌ای به وجو نمی‌آید. سوزش و درد در حین لیزر موقتی است و گاهی پوست ملتهب و قرمز خواهد شد که با گذشت چند ساعت همه چیز به حالت اولیه باز می‌گردد.

استفاده از هر یک از روش‌های شیو موهای زائد که باعث قطع شدن مو در سطح پوست می‌شود، دانه‌های سیاهی را روی پوست باقی می‌گذارد که منجر به تیره شدن پوست خواهند شد. لیزر موهای زائد با تاثیر گذاری مستقیم بر روی فولیکول مو و از بین بردن ریشه آن باعث از بین رفتن رنگ دانه‌های باقی مانده هستند. البته اشعه‌های لیزر بر روی رنگ دانه‌های تیره پوست تاثیر گذاشته و باعث کمرنگ شدن یا از بین رفتن آن‌ها می‌شوند که این به نوبه خود باعث روشن شدن پوست خواهد شد.

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد بیکینی

برخورد اشعه و حرارت به پوست باعث ایجاد التهاب و قرمزی خواهد شد که در این حال استفاده از پماد زینک اکساید یا ژل های خنک کننده الزامی است، اگر شدت التهاب بالا بود می‌توانید از کمپرس یخ استفاده نمایید. به دلیل باز بودن منافذ پوست به مدت ۲ ساعت از آب سر و به مدت ۴۸ ساعت از آب گرم استفاده نکنید.

همانطور که عنوان شد واکنش رشد موی هر فرد به اشعه‌های لیزر متفاوت است و بر این اساس نمی‌توان تعداد جلسات ثابت و احد برای از بین رفتن موهای زائد بیکینی در نظر گرفت. به طور کلی بین ۶ تا ۸ جلسه پک استاندارد برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در نظر گرفته شده که البته برای با توجه به نوع و رنگ پوست و میزان ضخامت و رنگدانه مو، این تعداد جلسات متغیر خواهد بود.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعداد جلسات لیزر موهای زائد برای بیکینی می‌توان به چرخه رشد موی فرد، ژنتیک، سطح هورمون‌های او اشاره کرد. برخی افراد با هدف کم پشت شدن موهایشان اقدام به لیزر می‌کنند این در حالی است که اکثر خانم‌ها تمایل به از بین رفتن کامل موهای به صورت دائمی دارند.

نتیجه گیری

لیزر موهای زائد بیکینی یکی از اقداماتی است که به واسطه داشتن نتایج فوق العاده، از استقبال بی‌نظیر برخوردار بوده است. توجه به برخی نکات قبل و بعد از لیزر، تاثیر بسزایی در نتیجه گیری آن خواهد داشت. مصرف داروی‌های هورمونی موجب اختلال در سطح هورمون‌های بدن شده که این عامل باعث کند شدن روند از بین رفتن موهای زائد خواهد شد.

اشعه‌های ساطع شده از دستگاه لیزر علاوه بر مو؛ بر روی پوست نیز تاثیرات مثبتی دارد. با توجه به این که نور ایجاد شده رنگدانه‌های مو را مورد هدف قرار می‌دهد و موجب از بین رفتن مو از ریشه می‌شود، پس در زمان لیزر دیگر دانه‌های سیاه ریشه مو که باعث سیاه شدن سطح پوست می‌شدند، باقی نمی‌مانند.

برای دریافت نتیجه بهتر از لیزر موهای زائد، پیشنهاد میکنیم به کلینیک‌ها و مجموعه‌های حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید، مجموعه مهرافروز با بهره مندی از پرسنل حرفه‌ای و داشتن تجهیزات پیشرفته، بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *