تهران، نیاوران، روبروی جماران، جنب بانک سامان، پلاک 148، طبقه دوم
کلینیک زیبایی مهرافروز
Search
Close this search box.
لیزر موهای زائد سینه و شکم

لیزر موهای زائد سینه و شکم

لیزر موهای زائد سینه و شکم یکی از روش های مدرن برای از بین بردن موهای زائد و اضافی سینه و شکم است. با کمک لیزر می توان برای مدت طولانی از شر موهای زائد خلاص شد. از این رو افراد زیادی ( زنان و مردان) برای از بین بردن موهای زائد سینه و شکم به لیزر کردن روی می‌آورند. اگر می‌خواهید در مورد لیزر موهای زائد سینه و شکم اطلاعات بیشتری به دست آورید با ما در سایت کلینیک مهر افروز همراه باشید.

لیزر موهای زائد سینه و شکم به چه صورت انجام میشود؟

برای از بین بردن موهای زائد سینه و شکم فلش های نور بر روی قسمت مورد نظر می تابد. ملانین موجود در نور توسط فولیکول ریشه مو جذب می شود و همین امر باعث تضعیف ریشه مو و از بین رفتن و متوقف شدن رشد می‌شود. همچنین به دلیل گرم بودن لیزر، فولیکول مو دچار آسیب شده و سلول‌هایی که باعث رشد مجدد مو می‌شود را متوقف می کند.

همین امر باعث متوقف شدن رشد موهای زائد شکم و سینه بعد از دوره لیزر می‌شود؛ ولی باید توجه داشت که احتمال رشد مجدد وجود دارد از این رو برای انجام فرایند لیزر بعد از گذشت 6 الی یک سال حتما برای لیزر مجدد اقدام نمایید.

کدام نواحی شامل لیزر موهای زائد سینه و شکم می شود؟

هر یک از بخش های سینه و شکم نواحی جداگانه ای را به خود اختصاص داده اند:

  • برای شکم از قسمت پایین ناف تا بخش عانوان را می‌توان به عنوان بخش لیزر شکم در نظر گرفت.
  • همچنین برای سینه از قسمت پایین سینه تا بالای شکم را در بر می‌گیرد.

همان‌گونه که گفته شد در فرایند لیزر با آسیب دیدن فولیکول‌های مو می توان رشد آن‌ها را متوقف کرد. اگر در این بین فولیکول‌ها به صورت کامل از بین بروند رشد موهای زائد به طور کامل متوقف می‌شود ولی اگر فولیکول ها دچار آسیب شوند احتمال رشد مجدد موی زائد فراهم است.

با این حال در برخی از افراد رشد مو تا یک سال و یا بیشتر به تعویق می افتد ولی در برخی از افراد موهای زائد بعد از شش ماه مجدد رشد می‌کند که در این صورت نیازمند مراجعه مجدد برای فرایند لیزر است.

00:26
truncate dir-rtl

دپارتمان تخصصی لیزر مو های زائد کلینیک مهرافروز

آیا لیزر موهای زائد سینه و شکم عوارض دارد؟

لیزر کردن نیز مانند هر نوع فرایند زیبایی عوارضی را به همراه دارد. در برخی از موارد این عوارض با شدت بیشتری خود را نشان می‌دهند که ممکن است به دلیل ناوارد بودن اپراتور لیزر و یا قدیمی بودن دستگاه لیزر باشد ولی در حالت کلی عوارض زیر بعد از فرایند لیزر رخ می‌دهد که ممکن است در برخی شدیدتر و در برخی کمتر دیده شود:

  • قرمزی و التهاب محل لیزر
  • تغییر رنگ پوست
  • ایجاد جوش بر روی محل لیزر
  • ایجاد سوختگی و یا بروز تاول بعد از لیزر
  • ایجاد زخم و آسیب دیدن چشم بعد از انجام لیزر

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد سینه و شکم

برای اینکه فرایند لیزر ماندگاری بیشتری داشته باشد و عوارض کمتری شخص را درگیر کند نیاز است تا مراقبت هایی بعد از فرایند لیزر انجام داد:

  • استحمام نکردن
  • قرار نگرفتن محل لیزر در برابر تابش نور خورشید
  • تا اتمام فرایند لیزر از مصرف مکمل ها خودداری کنید.
  • شیو کردن تا دو هفته بعد از فرایند لیزر ممنوع است.
  • اگر بعد از لیزر پوست دچار خارش و سوزش شد می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • کاهش فعالیت های ورزشی و جلوگیری از تعریق زیاد

لیزر موهای زائد سینه و شکم در چند جلسه انجام می شود؟

در لیز و طی کردن دوره آن، پوست و ریشه مو تاثیر دارد. به همین جهت نمی توان مدت زمان مشخصی را برای اتمام مراحل لیزر موهای زائد شکم و سینه بیان کرد ولی در حالت کلی بین 6 الی 8 جلسه برای لیزر نیاز است که در برخی از افراد تعداد این جلسات کمتر و در برخی بیشتر است.

01:00
truncate dir-rtl

لیزر مو های زائد در کلینیک مهرافروز

نتیجه گیری

برای اینکه فرایند لیزر موهای زائد شکم و سینه به خوبی انجام شود نیاز است تا در یک کلینیک معتبر و با تجربه برای لیز اقدام نمود. چرا که در کنار داشتن تجربه کار، از دستگاه های به روز تری استفاده می‌کنند که باعث می شود عوارض بعد از لیزر کمتر شود. می توانید برای لیزر شکم و سینه به کلینیک مهر افروز مراجعه نمایید. در این مرکز اپراتورهای با تجربه و با دستگاه‌های به روز خدمات لیزر را ارائه می‌دهند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *