تهران، نیاوران، روبروی جماران، جنب بانک سامان، پلاک 148، طبقه دوم
کلینیک زیبایی مهرافروز
Search
Close this search box.

بلاگ

آنالیز پوست صورت

آنالیز پوست صورت

آنالیز سه بعدی پوست صورت با دستگاه Quantificare انجام می‌شود. با استفاده از این دستگاه می‌توان روند درمان روش‌ های جوانسازی پوست را بررسی کرد.

کاشت مو

کاشت مو و تحول چشمگیر چهره

کاشت موی سر در کلینیک تخصصی پوست و مو مهرافروز به دو صورت FUT و FIT یا ترکیبی انجام می‌شود. کاشت مو با تراکم بالا

بلفاروپلاستی پلک

بلفاروپلاستی پلک

جراحی افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی پلک بالا با برداشتن چربی بالای پلک باعث زیبایی ظاهر و شادابی چهره می‌شود. بلفاروپلاستی پلک پایین نیز برای درمان

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست صورت برای پر کردن صورت و رفع افتادگی پوست است. در کلینیک تخصصی پوست و مو مهرافروز

بوتاکس کف دست و پا

بوتاکس کف دست و پا

تعریق کف دست و پا در برخی از افراد بیش از حد بوده و می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد و حتی باعث ایجاد حس خجالت در

ساکشن غبغب

ساکشن غبغب

رفع غبغب با استفاده از روش ساکشن غبغب باعث از بین رفتن چربی‌های اضافه زیر چانه و گردن می‌شود. ماندگاری این جراحی زیبایی دائمی است.

کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل طبیعی با تراکم بالا در کلینیک مهرافروز با جدیدترین متد روز انجام می‌گردد. ریش و سبیل در زیبایی چهره آقایان بسیار تاثیرگذار است. شما می‌توانید الگوی کاشت ریش و سبیل خود را انتخاب کنید. بعد از پیوند ریش و سبیل بدون نیاز به مراقبت خاصی می‌توانید از نتیجه طبیعی کاشت لذت ببرید.

درمان منافذ باز

رفع منافذ باز پوست در کلینیک مهرافروز دستگاه میکرودرم، هیدرودرمی و با استفاده از مواد خاصی انجام می‌گردد. درمان منافذ باز پوست صورت با این روش هیچ عوارضی نداشته و باعث آبرسانی صورت، افزایش رطوب و سلامت پوست می‌شود.

لک صورت و جای جوش

رفع لک صورت و جای جوش در کلینیک مهرافروز توسط دستگاه میکرودرم انجام می‌شود. نتیجه رفع جای جوش و لک صورت پس از اولین جلسه کاملا مشخص است. از بین بردن جای جوش و لک‌ها با این روش باعث کنترل چربی پوست، جوانتر و شفاف‌تر شدن پوست نیز می‌گردد.

آنالیز بدن

دستگاه امتون Emtone

اولین و تخصصی‌ترین دستگاه درمان سلولیت پوست دنیا دستگاه امتون شناخته شده است. این دستگاه لاغری باعث فرم دهی به بدن، افزایش قوام و لیفت پوست و درمان سلولیت می‌شود. پس از گذراندن اولین جلسه، شاهد تغییرات و بهبود پوست خود خواهید بود!

ام اسکالپ نئو

دستگاه ام اسکالپت نئو

چربی سوزی و عضله سازی را در یک زمان تجربه کنید! کاهش دور شکم و ران با دستگاه ام اسکالپ تنها در ۴ جلسه و عضله سازی تنها در ۳۰ دقیقه ممکن می‌شود! بیشترین کاربرد این دستگاه لاغری در نواحی شکم وپهلو، پاها، بازوها و باسن است.

جوانسازی دست

جوانسازی پوست دست

جوانسازی پوست دست با میکرودرم توسط لایه برداری پوست، تحریک کلاژن سازی و استفاده از مواد خاص انجام می‌گردد. این روش برای پوست‌های زبر بسیار مناسب است. با میکرودرم، پوست دست‌های خود را شاداب، نرم و لطیف سازید!