تهران، نیاوران، روبروی جماران، جنب بانک سامان، پلاک 148، طبقه دوم
کلینیک زیبایی مهرافروز
Search
Close this search box.
تزریق فیلر دور چشم

تزریق فیلر دور چشم

تزریق فیلر دور چشم یکی از انواع روش‌های زیبایی به شمار می‌رود که به واسطه آن می‌توانید سیاهی زیر چشم و گودی آن را از بین ببرید و چین و چروک‌های ناحیه دور چشم را به خوبی کاهش دهید. این تزریق علاوه بر اینکه باعث زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر چهره شما می‌شود اعتماد به نفستان را افزایش می‌دهد و تغییرات چشمگیری در ظاهرتان ایجاد می‌کند. تزریق فیلر زیر چشم یک روش غیر تهاجمی است که بدون نیاز به بستری شدن، در بیمارستان یا در کلینیک‌ها انجام می‌شود.

فیلر دور چشم چیست؟

فیلر زیر چشم یکی از انواع پر کننده‌های آرایشی و پوستی است که به ناحیه زیر چشم‌ها تزریق می‌شود. این محصول شامل موادی مانند هیالورونیک اسید است که تزریق آن به نواحی فرورفته و گود زیر چشم، باعث پر شدن این فضای خالی می‌شود و سیاهی و تیرگی اطراف چشم را از بین می‌برد. تزریق فیلر چشم بدون هیچگونه درد و خطری و با سرعت بسیار بالا انجام می‌شود و بیش از نیم ساعت طول نمی‌کشد. افرادی که از این روش برای پر کردن فضای خالی اطراف چشم‌ها استفاده می‌کنند بلافاصله بعد از آن، تاثیرات را می‌بینند و به مرور این تاثیر بیش از پیش نمایان می‌شود.

تزریق فیلر زیر چشم

نحوه تزریق فیلر دور چشم چگونه است؟

روش تزریق فیلر چشم با توجه به نوع فیلر متفاوت است. برای تزریق فیلر زیر چشم با کانولا، اولین قدم مشاوره با یک پزشک قبل از شروع درمان است. پس از آن روند درمان آغاز می‌شود. در مرحله ابتدایی، پزشک ناحیه‌ مد نظر را مشخص کرده و با استفاده از مایع استریل، محل مورد نظر را پاکسازی می‌کند. سپس یک کرم بی‌حس کننده را روی ناحیه زیر چشم می‌مالد و صبر می‌کند تا کرم جذب پوست شود. در مرحله بعدی، فیلر از طریق یک سوزن کوچک به ناحیه زیر پوست تزریق می‌شود. زیر هر یک از چشم‌ها با توجه به میزان نیاز، یک یا چند سی سی ژل تزریق می‌شود. در مرحله بعدی، پزشک فیلر تزریق شده را در محل مناسب خود صاف می‌کند. این عمل بدون هیچ دردی انجام می‌شود و به طور کلی ۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

مارک های مختلف فیلر دور چشم

انواع فیلر چشم با برندهای مختلف تولید و عرضه می‌شوند. به طور معمول در تمامی فیلرها از ماده‌ای به نام اسید هیالورونیک استفاده می‌کنند. این ترکیب با ترکیب شیمیایی بدن هیچ تناقضی ندارد و به همین علت در طولانی مدت باعث ایجاد عارضه نمی‌شود. از بهترین برندهای این محصول برای پر کردن زیر چشم با فیلر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ژوویدرم

استفاده از این برند برای تزریق فیلر گودی زیر چشم بسیار توصیه می‌شود. این فیلر برای از بین بردن چروک‌های معمولی و عمیق بسیار عالی عمل می‌کند و اثرات حاصل از آن به مدت ۶ تا ۱۸ ماه روی پوست باقی می‌ماند.

تنوسیال

برای از بین بردن چین و چروک صورت و ایجاد ظاهری شاد و جوان در چهره، فیلر زیر چشم تنوسیال یک شیوه موثر است. این ماده با تامین کلاژن و اسید هیالورونیک پوست، باعث جوانی و شادابی هرچه بیشتر چهره شما می‌شود.

استایلج

اگر برای تزریق فیلر دور چشم به دنبال یکی از بهترین برندها هستید، فیلر استایلج را انتخاب کنید. تزریق این محصول برای از بین رفتن چین و چروک و سیاهی اطراف چشم بسیار موثر است و مصرف آن برای افراد بالای ۲۱ سال هیچ مانعی ندارد. این ماده برای لیفت اطراف چشم و پر کردن گودی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و تاثیرگذاری آن بسیار زیاد است.

مزایا و کاربرد تزریق فیلر دور چشم

تمامی پر کننده‌های پوستی با هدف تقویت بافت، استحکام پوست، تحریک کلاژن سازی و از بین بردن تیرگی‌ها و لک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. فیلر چشم نیز مواردی مانند کبودی، گودی زیر چشم، حلقه‌های سیاه و فرورفتگی این ناحیه را از بین می‌برد و ظاهری جوان و شاداب به شما می‌دهد. از مزایا و کاربردهای تزریق فیلر هیالورونیک زیر چشم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم‌:

از بین بردن پف زیر چشم

تزریق فیلر دور چشم، یک راه حل مفید برای از بین بردن تورم و پف اطراف چشم است. افرادی که به دلیل افزایش سن، ژنتیک، از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست و احتباس مایعات، دچار پف در ناحیه اطراف چشم‌ها شده‌اند، می‌توانند با تزریق فیلر برای پف زیر چشم، گامی موثر برای بهبود این وضعیت بردارند.

از بین بردن سیاهی دور چشم

گود شدن زیر چشم باعث ایجاد حلقه‌های تیره و سایه در اطراف چشم می‌شود و چهره را خسته و افسرده نشان می‌دهد. اگر با این مشکل مواجه هستید پیشنهاد می‌کنیم با تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم، به کمتر شدن ظاهر این حلقه‌ها و کاهش تیرگی آنها کمک کنید.

تزریق فیلر دور چشم

فیلر زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟

همه خانم‌ها و آقایان می‌توانند برای رفع سیاهی و گودی زیر چشم، تزریق فیلر دور چشم را انتخاب کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. اما با توجه به اینکه مشکلات ناحیه اطراف چشم از جمله گودی، سیاهی و چروک اطراف چشم، اغلب بین ۲۰ تا ۳۰ سالگی به وجود می‌آیند و بعد از ۳۰ سالگی شدت بیشتری پیدا می‌کنند، بهتر است که تزریق قبل از ۳۰ سالگی انجام شود.

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

در بیشتر موارد، عوارض ناشی از تزریق فیلر دور چشم به صورت کوتاه مدت اتفاق می‌افتند و بعد از چند روز از بین می‌روند. این عوارض شامل سرخی، پف کردگی، کبودی و ایجاد نقاط قرمز کوچک در محل‌های تزریق است.

در صورتی که تزریق فیلر توسط افراد غیرمتخصص و در نزدیکی سطح پوست انجام شود، این تزریق اشتباه فیلر زیر چشم، ظاهری آبی و کبود و حالتی پف مانند در اطراف چشم‌ها ایجاد می‌کند‌. در چنین شرایطی ژل تزریق شده باید حل شود‌. اگر فیلر استفاده شده از نوع هیالورونیک اسید باشد، برای حل سریع آن، ژل هیالورونید تزریق می‌کنند. تزریق اشتباه فیلر دور چشم باعث پارگی عروق ظریف خونی اطراف چشم می‌شود و مشکلات متعددی ایجاد می‌کند.

از دیگر عوارض تزریق فیلر دور چشم می‌توانیم به ورم چشم بعد از تزریق، کبودی، عفونت و… اشاره کنیم‌.

هزینه تزریق فیلر زیر چشم چقدر است؟

پر کردن زیر چشم با فیلر، یک عمل زیبایی است. بنابراین تحت پوشش طرح‌های بیمه‌ای قرار نمی‌گیرد. هزینه این روش تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی مانند نوع فیلر، میزان استفاده از آن، میزان تخصص و مهارت پزشک و دستمزد او و هزینه‌های کلینیک تعیین می‌شود. اگر تزریق فیلر را زیر نظر پزشک متخصص و کاربلد انجام دهید و از بهترین نوع فیلرها برای تزریق استفاده کنید طبیعتاً باید هزینه بالایی بپردازید.

اگر تصمیم به تزریق فیلر چشم و بهره‌مندی از مزایای این روش درمانی را دارید، توصیه می‌کنیم به کلینیک مهر افروز مراجعه کنید. به این ترتیب زیر نظر افراد متخصص در بهترین کلینیک پوست در نیاوران در این حوزه، این تزریق را انجام داده و نتایج مطلوبی را دریافت می‌کنید.

تزریق فیلر دور چشم به کدام نواحی انجام می شود؟

پر کردن زیر چشم با فیلر یک روش زیبایی شناسی است که مناطق زیر چشم و اطراف آن را بهبود می‌بخشد. این ماده ژل مانند به شکل تزریقی به اطراف چشم، گوشه چشم و ناحیه زیر چشم‌ها تزریق می‌شود و به کاهش چروک‌ها، تقویت پوست و رفع ناهنجاری‌های ظاهری در این ناحیه کمک می‌کند.

انواع فیلر دور چشم چقدر ماندگاری دارد؟

میزان ماندگاری انواع فیلر دور چشم با توجه به میزان کیفیت آنها متفاوت است. اما به طور کلی تمامی فیلرها به مرور زمان دوباره جذب بدن می‌شوند و نتایج دائمی را در پی ندارند. میزان ماندگاری انواع فیلر عبارتند از:

  • پر کننده‌های اسید هیالورونیک بین ۹ تا یک سال دوام دارند.
  • پرکننده‌های هیدروکسی لاپاتید کلسیم ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام می‌آورند.
  • پرکننده‌های اسید پلی ال لاکتیک تا دو سال ماندگاری دارند.

سوالات متداول

آیا تزریق فیلر دور چشم موثر است؟

تزریق فیلر دور چشم یک روش بسیار موثر برای از بین بردن چین و چروک و درمان تیرگی و حلقه‌های سیاه دور چشم است که تاثیر زیادی روی جذابیت و جوان شدن چهره شما دارد. با تزریق ژل، سطح کلاژن خون افزایش پیدا می‌کند و ناحیه تحت تزریق، حجیم می‌شود. همچنین این تزریق باعث آبرسانی هرچه بیشتر به پوست می‌شود و با تحریک سطح کلاژن، تیرگی‌ها و گودی‌های ایجاد شده زیر چشم را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *