تهران، نیاوران، روبروی جماران، جنب بانک سامان، پلاک 148، طبقه دوم
کلینیک زیبایی مهرافروز
Search
Close this search box.
لیزر موهای زائد کمر

لیزر موهای زائد کمر

لیزر موهای زائد کمر از جمله روش های درمانی است که جهت از بین بردن دائمی و همیشگی موهای این ناحیه استفاده می شود. موهای زائد کمر هم در مردان و هم در زنان شایع بوده و علاوه بر شکل نامطلوبی که دارد، منجر به خارش بدن فرد می شود. بنابراین خلاص شدن از شر موهای زائد کمر دغدغه بسیاری از افراد بوده و مورد توجه زیادی قرار گرفته است. در این مطلب به بررسی نکات مهم در مورد لیزر موهای زائد کمر می پردازیم‌.

لیزر موهای زائد کمر در چند جلسه انجام می شود؟

تعداد جلسات لیزر موهای زائد کمر برای افراد مختلف با یکدیگر فرق داشته و کاملا متفاوت است. این تعداد جلسات به فاکتورهایی چون نوع مو، تراکم مو و رنگ پوست بستگی داشته و می توانند تعداد جلسات لیزر موهای زائد را کمتر یا بیشتر کنند. به منظور حذف کامل موهای زائد کمر لازم است فرد 6 تا 12 جلسه را پشت سر بگذارد. البته باید توجه داشته باشید که این جلسات در فواصل زمانی یک ماهه انجام می شوند و عدم توجه به زمان بندی این بازه، می تواند باعث کاهش اثربخشی لیزر شود.

01:00
truncate dir-rtl

لیزر مو های زائد در کلینیک مهرافروز

آیا لیزر موهای زائد کمر دردناک است؟

برخی از افرادی که مایل هستند موهای زائد کمر خود را لیزر کنند، در این رابطه احساس ترس دارند. چرا که گمان می کنند فرآیند لیزر بسیار دردناک است. البته درد ناشی از لیزر در نواحی مختلف بدن با یکدیگر متفاوت است. معمولا ناحیه پشت و کمر به علت نداشتن گوشت اضافی و استخوانی بودن آن نسبت به برخی نقاط بدن، کمی دردناک تر است. داوطلبان می توانند برای کاهش درد لیزر از پماد بی‏ حسی استفاده نمایند. گاهی اوقات لازم است افراد بر ترس و درد خود غلبه کنند تا نتایج بسیار مثبت و خوبی را به دست آورند. در مورد ترس از لیزر باید گفت که باید افراد این نکته را در نظر بگیرند که تنها با تحمل چند جلسه درد جزئی لیزر، دیگر نیاز ندارند تا هر چند روز یک بار مو های زائد خود را اصلاح کنند.

چند جلسه لیزر برای کاهش موهای زائد کمر نیاز است؟

داوطلبان حذف موهای زائد کمر به وسیله لیزر پس از انجام ۵ یا ۶ جلسه لیزر، می توانند کاهش دائمی رشد موهای کمر خود را مشاهده کنند. زمانی که این درمان ادامه می یابد، اکثر موها به صورت کامل از بین رفته یا برای همیشه نازک خواهند شد. حتی افرادی که دارای موهای پر پشت و ضخیمی هستند نیز ممکن است با همین تعداد جلسه شاهد نازک شدن دائمی مو به همراه کاهش تراکم موهای زائد کمر خود باشند. نیازی نیست که افراد برای موهای باقیمانده نگران باشند. زیرا این موها خیلی دیر رشد کرده و شاید تراکم آن در حدود ۱۰ درصد موهای اولیه فرد قبل از لیزر باشند.

دستگاه-لیزر-الیت-پلاس-سایناشور

آیا لیزر موهای زائد کمر عوارض جانبی دارد؟

بر اساس تجربیات و گزارشاتی که تا کنون کسب شده است، لیزر موهای زائد کمر عوارض خطرناک و خاصی را به دنبال نخواهد داشت. از جمله عوارض جانبی که ممکن است در هنگام لیزر درمانی ایجاد شود، می توان به ناراحتی، درد و سوزش جزئی اشاره کرد. اگر افراد به کرم های بی حسی حساسیت ندارند، می توانند از این کرم ها جهت کاهش سوزش و درد استفاده نمایند. همچنین برخی از افرادی که از پوستی تیره برخوردارند ممکن است در زمان لیزر موهای زائد کمر، به عارضه تغییر رنگ پوست دچار شوند که البته به صورت کاملا موقت خواهد بود.

00:42
truncate dir-rtl

بهترین دستگاه لیزر در دنیا

آیا لیزر موهای زائد کمر دائمی است؟

در مورد دائمی بودن تاثیر لیزر موهای زائد کمر باید گفت که چنانچه شما موفق شوید که یک کلینیک مجرب و معتبر را برای این امر انتخاب کنید، می توانید به نتایج بسیار خوبی به وسیله لیزر دست یابید. به عنوان مثال کلینیک های معتبری نظیر کلینیک تخصصی پوست و موی مهرافروز به علت برخورداری از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته لیزر می تواند اثرات دائمی این روش درمانی را برای مراجعین خود تضمین نماید. استفاده از بهترین و تخصصی ترین دستگاه های لیزر در این مجموعه باعث می شود تا در مدت جلسات لیزر موهای زائد کمر، کلیه فولیکول ها نابود شده و فرد داوطلب ماندگاری و دوام بالایی را در درمان خود شاهد باشد. لازم است افرادی که در زمینه لیزر پوست و مو فعالیت دارند، جهت استفاده از دستگاه لیزر از تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشند. اگر جز این باشد، مدت اثر بخشی لیزر موهای زائد کمر بسیار کاهش خواهد یافت.

آیا لیزر موهای زائد کمر مناسب برای همه انواع پوست است؟

لیزر موهای زائد کمر برای کلیه پوست ها و موها با رنگ های مختلف موثر است. اما بازدهی آن بر روی افرادی که پوست آن ها روشن بوده و موهایی تیره دارند، بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال افرادی با موهای روشن در مقایسه با سایر افراد، مدت زمان بیشتری را برای اثر بخشی لیزر نیاز دارند. چرا که در موهای روشن و بلوند، رنگ کمتری برای جذب نور لیزر نسبت به موهای تیره وجود دارد. چنانچه فولیکول های فرد نتواند میزان نور کافی از لیزر را جذب نماید، گرمای لیزر نمی تواند فولیکول های مو را نابود کند.

آیا لیزر موهای زائد کمر برای مردان نیز موثر است؟

در پاسخ باید گفت بله، زنان تنها داوطلبان لیزر موهای زائد کمر نیستند. بلکه بسیاری از مردان نیز برای رهایی از موهای زائد کمر خود به مراکز لیزر مراجعه می کنند.  لیزر موهای کمر، گزینه ای عالی برای آقایان محسوب شده و موهای کمر آن ها را بدون سوزش ناشی از اصلاح و درد اپیلاسیون حذف می کند. معمولا در فرآیند لیزر موهای کمر آقایان، موهای زائد پشت گردن تا بالای باسن آن ها لیزر می گردد.

آن دسته از مردانی کاندید خوب جهت لیزر موهای کمر هستند که از موهایی درشت، تیره و پوستی روشن برخوردارند. زیرا انرژی لیزر ملانین یا همان رنگدانه موجود در ساقه مو را مورد هدف قرار داده و مردانی با موهای تیره، در مقایسه با آقایانی که موهایی روشن دارند از ملانین بیشتری برخوردار هستند. همچنین تاثیر لیزر موهای زائد کمر بر روی آقایانی که پوستی تیره دارند، به علت زیاد بودن ملانین در پوست، کمتر خواهد بود.

رشد مو در کمر، نوعی مشکل آرایشی و زیبایی است که در مواقعی منجر به خارش یا تحریک می شود. معمولا این مشکل با گرم شدن هوا و تعریق در زمان انجام فعالیت های ورزشی، بدتر می شود. ممکن است موهای زائد کمر در برخی افراد کم و در بعضی بسیار متراکم باشد. فرآیند درمانی لیزر در هر دو نمونه می تواند در از بین بردن و یا حذف موهای ناخواسته بسیار موثر باشد. لازم است در انتخاب نوع لیزر برای رفع موهای زائد کمر، دقیقا مانند دیگر نقاط بدن، دقت کافی داشته و یک کلینیک تخصصی با سابقه به همراه اپراتور هایی با تجربه را انتخاب نمایید تا بتوانید در این زمینه بهترین نتیجه را بگیرید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *