تهران، نیاوران، روبروی جماران، جنب بانک سامان، پلاک 148، طبقه دوم
کلینیک زیبایی مهرافروز
Search
Close this search box.

ماندگاری ژل پروفایلو

یکی از روشهای جوانسازی و برطرف کردن چین و چروک های صورت تزریق ژل پروفایلو است. مدت زمان ماندگاری ژل پروفایلو برای افرادی که متقاضی برای تزریق هستند سوال مهمی است. باید گفت ماندگاری ژل پروفایلو برای هر فرد متفاوت است و به نوع پوست، مقدار آسیب وارد شده به پوست شخص و سن شخص بستگی دارد. شاید شما یا یکی از اطرافیان شما تصمیم به تزریق ژل پروفایلو دارید برای کامل شدن اطلاعات خود تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ژل پروفایلو چقدر ماندگار است؟

تزریق ژل پروفایلو مانند دیگر روشهای جوانسازی پوست بصورت دائمی نیست. زمان ماندگاری ژل پروفایلو با توجه به سن شخص، نوع پوست و مقدار آسیبی که به پوست وارد شده برای هر فرد بین 6 تا 9 ماه متغیر خواهد بود و بعد از این مدت باید مجدد تزریق را تکرار کرد اما پزشکان و متخصصین این کار، پیشنهاد می کنند قبل از اینکه اثرات ژل بطور کامل از بین برود تزریق مجدد را تکرار کنند. هرچه پوست چرب تر باشد نسبت به پوستی که خشک است، ماندگاری پروفایلو در آن بیشتر است. همچنین تغذیه نامناسب و انجام ورزشهای سنگین مدت ماندگاری ژل پروفایلو را کاهش میدهند.مورد دیگر که در ماندگاری پروفایلو تاثیر دارد متخصص این کار تزریق را به خوبی انجام دهد.

00:37
truncate dir-rtl

تزریق پروفایلو برای خانم مبینا طبایی

 

 بهترین زمان تمدید ژل پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو با دو جلسه که با فاصله سه تا چهار هفته تزریق میشود. جلسه سوم با توجه به نظر پزشک و مشکل پوست ضروری انجام میشود و زمان تزریق جلسه سوم اغلب سه ماه پس از تزریق جلسه دوم است. نتایج تزریق پروفایلو را 8 هفته بعد از تزریق جلسه دوم میتوان به وضوح دید. در صورت نیاز، تزریق ژل پروفایلو باید هر 6 تا 9 ماه تکرار شود. متخصصین توصیه میکنند برای تمدید مجدد بهتر است قبل از برطرف شدن آثار شخص مجددا تزریق کند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل پروفایلو

دقت داشته باشید که انجام مراقبت های بعد از تزریق ژل پروفایلو ماندگاری و تاثیرگذاری تزریق را بیشتر میکند. در نتیجه بعد از تزریق ژل به نکات زیر توجه کنید:

  • از لمس، فشار یا ماساژ محل‌های تزریق ژل دوری کنید.
  • تا حد امکان تا چند روز پس از تزریق ژل بر روی صورت نخوابید.
  • حداقل تا یک هفته پس از تزریق از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.
  • اگر تزریق در ناحیه صورت انجام شده است از استفاده کرم‌های آرایشی خودداری شود.
  • از مصرف داروها و مواد غذایی رقیق‌کننده خون تا سه روز پس از تزریق دوری کنید.
  • برای کم شدن عوارض تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • اجتناب از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین و ورزش کردن تا چند روز پس از تزریق ژل.
  • تا چند روز از رفتن به استخر، سونا یا حمام بخار و حتی شست و شوی محل‌های تزریق با آب گرم اجتناب کنید.
  • تا حدالامکان از قرارگرفتن در معرض نور خورشید دوری کنید و در صورت اجبار  به خروج از خانه ، حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • حداقل باید تا یک ماه از انجام روش های دیگر درمانی، زیبایی و جوانسازی خودداری کنید.

نتیجه گیری

تزریق ژل پروفایلو یکی از به روز ترین روشهای غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست صورت است. برای افراد بالای 30 سال تزریق این ژل توصیه میشود. ماندگاری بعد از تزریق ژل با توجه به نوع پوست،سن فرد و مقدار آسیب وارد شده به پوست برای هر فرد متغیر است، همچنین این روش مانند دیگر روشهای پاکسازی پوست دائمی نیست و معمولا فرد باید بعد از 6 تا 9 ماه مجددا ژل را تزریق کند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *