تهران، نیاوران، روبروی جماران، جنب بانک سامان، پلاک 148، طبقه دوم
کلینیک زیبایی مهرافروز
Search
Close this search box.
inbody

آنالیز سه بعدی بدن

آنالیز سه بعدی بدن در کلینیک مهرافروز توسط دستگاه Quantificare انجام می‌گردد. از این دستگاه برای بررسی میزان توده چربی و عضله بدن به صورت سه بعدی و ۳۶۰ درجه استفاده می‌شود. بررسی بدن با این دستگاه قبل از انجام جراحی‌های لاغری و زیبایی مثل پروتز سینه توصیه می‌شود.

آنالیز سه بعدی بدن

امروزه پیشرفت تکنولوژی تمام کارها را آسان‌تر کرده است. به‌خصوص در زمینه بررسی سلامت بدن، روش‌های جدیدی ارائه شده است که بسیار دقیق‌تر و سریع‌تر عمل می‌کنند. دستگاه آنالیز سه بعدی بدن جدیدترین روشی است که در آن توده چربی و میزان عضله بدن به صورت سه بعدی، آنالیز می‌شوند. همچنین با استفاده از این دستگاه، تغییرات ایجاد شده در میزان چربی، ابعاد و اندازه‌های بدن به‌صورت دقیق گزارش داده می‌شود.

آنالیز بدن با دستگاه Quantificare

یکی از جدیدترین دستگاه‌های اسکن ۳۶۰ درجه بدن، دستگاه Quantificare است که قابلیت آنالیز ۳۶۰ درجه بدن را فراهم می‌کند. این دستگاه از یک دوربین سه بعدی برروی یک سه‌پایه و یک صفحه گردان تشکیل می‌شود. به این صورت که بیمار برروی صفحه گردان قرار می‌گیرد و در همان حین که دوربین تصاویر را ضبط می‌کند، به‌صورت ۳۶۰ درجه می‌چرخد. این دستگاه امکان ثبت سریع تصویر ۳۶۰ درجه از بدن را فراهم می‌کند و کل فرآیند آن کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد. این تصاویر سه بعدی یک روش جدید برای ارزیابی بدن محسوب می‌شوند که تمام نقاط بدن را پوشش می‌دهند.

کاربرد

کاربرد اسکن و آنالیز سه بعدی با دستگاه Quantificare

استفاده از دستگاه اسکن ۳۶۰ درجه یکی از جدیدترین متدهای روز دنیا است که برای بررسی میزان توده چربی و میزان عضله کاربرد دارد. این دستگاه، بدن را به‌صورت سه بعدی آنالیز می‌کند و به‌صورت دقیق، میزان تغییرات و کاهش چربی در بدن را گزارش می‌دهد. این دستگاه دقیق‌ترین نتایج را ارائه می‌دهد و برنده بهترین تکنولوژی آنالیز صورت و بدن در کنگره جهانی لندن ۲۰۲۲ شده است. از این دستگاه علاوه بر آنالیز بدن برای عمل‌های جراحی لاغری و همچنین زیبایی مانند پروتز سینه نیز استفاده می‌شود. به طوری که برای بهترین نتیجه و زیبایی نتیجه، بدن بررسی و الگوی پروتز کشیده می‌شود.

نتیجه

نتبجه آنالیز بدن دستگاه Quantificare

با استفاده از این دستگاه، توده چربی و میزان عضله به صورت سه بعدی آنالیز می‌شود و اندازه‌گیری می‌شود. علاوه بر میزان چربی و عضله بدن، اندازه دور کمر، دور سینه، دور شکم و… نیز تعیین می‌گردد. با استفاده از نتایج به‌دست آمده از دستگاه آنالیز ۳۶۰ درجه، پزشکان و متخصصان می‌توانند بهترین روش لاغری را پیشنهاد بدهند. این روش برای قبل از انجام جراحی‌های لاغری بسیار توصیه می‌شود. این دستگاه به بیماران و متخصصان کمک می‌کند تا درمورد نتایج مورد دلخواه به یک درک مشترک برسند. درصورتی‌که یک تصویر سه بعدی از قبل و بعد خود تهیه کرده باشید، کوچک‌ترین تغییرات به‌خوبی مشاهده می‌شوند. با مشاهده تصاویر قبل و بعد، تغییرات رخ داده در توده‌های چربی در بدن را با استفاده از تغییرات رنگ مشاهده می‌کنید. این تغییرات با استفاده از کدهای رنگی نشان داده شده و مقدار آنها توسط دستگاه اندازه‌گیری می‌شود.

نحوه

نحوه آنالیز بدن با دستگاه Quantificare

نحوه آنالیز سه بعدی بدن با استفاده از دستگاه Quantificare آنطور که تصور می‌کنید پیچیده نیست. برای تهیه یک تصویر سه بعدی از این دستگاه لازم است که برروی صفحه گردانی که در اتاق مخصوص این دستگاه قرار دارد بایستید. دوربین مخصوص آنالیز برروی یک سه پایه قرار گرفته است. در همین حال که برروی صفحه گردان در حال چرخش هستید، دوربین سه بعدی تصویر بدن شما را ضبط می‌کند.

هزینه

هزینه آنالیز سه بعدی بدن با دستگاه Quantificare

برای اطلاع از هزینه آنالیز بدن با دستگاه با کارشناسان ما در کلینک مهرافروز تماس بگیرید.

کلینیک آنالیز سه بعدی بدن در تهران

اسکن سه بعدی بدن با استفاده از دستگاه، جدیدترین متد روز دنیا برای آنالیز بدن محسوب می‌شود. درنتیجه استفاده از این روش هنوز در ایران رایج نیست. در کلینیک مهرافروز آنالیز سه بعدی بدن با استفاده از دستگاه Quantificare توسط تکنسین مجرب انجام می‌گردد. با استفاده از این دستگاه، نتایج بهتری از جلسات لاغری با دستگاه، انواع جراحی زیبایی و لاغری، میگیرید. زیرا بسته به جواب آنالیز بدن، هدف و درخواست شما کاملا مشخص و منطقی خواهد بود! برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *