تهران، نیاوران، روبروی جماران، جنب بانک سامان، پلاک 148، طبقه دوم
کلینیک زیبایی مهرافروز
Search
Close this search box.
فیلر لب

فیلر لب با ژل لب چه تفاوت هایی دارد؟

یکی از سوالات مهمی که ممکن است برای هریک از افرادی که قصد انجام تغییراتی برای زیبایی روی لب های خود دارند، تفاوت میان دو شیوه رایج تزریق یعنی ژل یا فیلر است. اگر شما نیز قصد تغییر فرم لب های خود را دارید اما هنوز دچار تردید در انتخاب یکی از روش های تزریق ژل یا فیلر لب هستید، توصیه می شود به طور دقیق از تفاوت های آن ها آگاهی کسب نمایید.

مقایسه روند انجام فیلر و ژل لب

به طور کلی فیلر لب تزریق یک ماده طبیعی و عموما ساخته شده از هیالورونیک اسید می باشد که استفاده از آن ها می تواند منجر به افزایش حجم و فرم دهی به لب شود. تزریق فیلر لب می بایست زیر نظر فرد متخصص و ماهر و با مواد با کیفیت انجام شود. از مزایای فیلر لب به حالت پذیری و قابلیت جذب آن ها در بافت بدن اشاره کرد.

ژل لب که با هدف برجسته کردن و حجم دهی به لب ها استفاده می شود را می تواند یکی از انواع فیلر دانست. ژل لب شامل دو دسته ژل های نیمه ماندگار و ماندگار هستند و با توجه به عوارض هریک از آنها استفاده می شود. ژل ها متشکل از مواد مصنوعی هستند و به شیوه های مختلف برای تزریق توسط مراکز زیبایی و پزشکان متخصص انجام می شود. انجام اصولی تزریق ژل لب توسط پزشک یا مراکز تخصصی و مراقبت های پس از تزریق از جمله مهم ترین مواردی هستند که می توانند بر نتیجه مطلوب در این فرآیند موثر باشند.

تفاوت فیلر لب و ژل لب

تفاوت فیلر لب با ژل لب در چیست؟

با توجه به تعاریف ارائه شده از ژل و فیلر لب متوجه شدیم که ژل ها یکی از انواع فیلرها هستند که مزیت استفاده از فیلر ها در امکان فرم دهی و شکل دادن لب ها پس از انجام آن است. اما سوال بسیاری افراد این است که فیلر لب و ژل لب چه فرق هایی با یکدیگر دارند؟ در ادامه مهم ترین فاکتورهایی که در فیلر و ژل متفاوتند، مورد بررسی قرار گرفته است.

مواد تشکیل دهنده فیلر لب با ژل

می توان گفت یکی از اصلی ترین تفاوت های ژل با فیلر در موادی است که آن ها تشکیل می دهند. ژل نوعی ماده مصنوعی مانند سیلیکون است و فیلر یک ماده طبیعی از جنس مولکول های تشکیل دهنده بدن هستند.

مقایسه عوارض جانبی فیلر لب و ژل لب

به طور کلی روش های تزریقی مانند فیلر نسبت به روش هایی که در آن ها جراحی انجام می شود دارای کمترین عوارض هستند. البته لازم است برای انجام آن ها حتما به متخصص ماهر و با تجربه مراجعه کنید چرا که انجام غیر اصولی آن ها می تواند منجر به بروز مشکلات جدی برای فرد شود.

ماندگاری فیلر لب بیشتر است یا ژل لب

یکی از عواملی که تاثیر زیادی در تصمیم گیری برای انتخاب روش اصلاح فرم لب ها دارد، میزان ماندگاری آن هاست. هرچه میزان ماندگاری یک روش کمتر باشد، با توجه به آن که نیاز به تمدید آن وجود دارد، ممکن است باعث عدم انتخاب آن شود.

هزینه فیلر لب بیشتر است یا ژل؟

هزینه انجام فیلر و ژل لب به طور کلی متغیر است و نمی توان محدوده مشخصی برای آن ها تعیین نمود اما با توجه به آن که ماندگاری فیلر ها پایین تر است، می توانند بر مجموع هزینه های که فرد باید برای آن انجام دهد موثر باشد.

 مدت زمان انجام فیلر و ژل چه تفاوتی دارند؟

انجام فیلر در مراکز تخصصی به طور معمول زماندر حدود 60 دقیقه انجام می شود در حالی که برای تزریق ژل لب احتمالا حداکثر 30 دقیقه زمان کافی است.

فیلر لب یا ژل لب چه تفاوتی دارد؟

تفاوت این دو در مواد تشکیل دهنده، ماندگاری و عوارض هریک می باشد.

فیلر لب بهتر است یا ژل لب؟

برای پاسخ به این سوال باید با متخصص زیبایی مشورت و با توجه به تفاوت های هر دو روش تصمیم گیری کرد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *