تهران، نیاوران، روبروی جماران، جنب بانک سامان، پلاک 148، طبقه دوم
کلینیک زیبایی مهرافروز
Search
Close this search box.
هزینه فیلر لب

هزینه فیلر لب چقدر است

یکی از سوالاتی که برای افرادی که قصد تزریق فیلر لب را برای افزایش حجم، فرم دهی و زیباتر کردن لب های خود را دارند، پیش می آید، میزان هزینه لازم برای انجام آن است. اگر قصد انجام فیلر لب را دارید می باست حتما از هزینه نهایی تزریق فیلر لب اطلاع داشته باشید. در ادامه این مقاله اطلاعاتی در خصوص هزینه فیلر لب و عوامل تعیین کننده قیمت آن ارائه شده است.

هزینه فیلر لب چقدر است؟

یکی از عوامل موثر در تصمیم گیری متقاضیان انجام فیلر لب، میزان هزینه آن است که لازم است حتما از میزان حدودی آن برای تصمیم گیری خود جهت انجام فیلر لب اطلاع داشته باشید. برای تعیین میزان هزینه فیلر لب می بایست عوامل متخلفی را در نظر گرفت و تعیین دقیق آن به راحتی امکان پذیر نیست چرا که مانند بسیاری از عملیات های زیبایی مواردی که می توانند باعث تغییرات قیمت آن شود، پر شمارند. بنابراین لازم است ابتدا عوامل تعیین کننده هزینه فیلر لب را مورد بررسی قرار دهیم.

عوامل موثر بر هزینه فیلر لب

چه عواملی بر هزینه تزریق فیلر لب موثرند؟

در انجام کارهای زیبایی معمولا عوامل ثابتی وجود دارند که می توانند قیمت ها نهایی انجام آن ها را تغییر دهند. ممکن است با پرسو جو از مراکز زیبایی و پزشکان متخلف قیمت های متفاوت با اختلاف زیادی را شنیده باشید و برایتان این سوال ایجاد شده باشد که علت این تفاوت در چیست؟ در ادامه مهم ترین عوملی که می تواند موجب افزایش و کاهش هزینه انجام فیلر شود را عنوان کرده ایم.

نوع فیلر تزریق شده

یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت نهایی انجام فیلر موثر است، برند و کیفیت فیلر استفاده شده برای متقاضی است. فیلرها با توجه نوع آن ها، قابلیت های جذب، مواد تشکیل دهنده و کیفیت آن ها قیمت ها متفاوتی دارند و یکی از دلایلی که برخی مراکز فیلر لب را با قیمت های بسیار بالا یا بسیار اندک انجام می دهند، کیفیت و برند فیلر مصرفی آن ها می باشد. پیش از انجام فیلر می توانید برند فیلری که قرار است برای شما استفاده شود را جویا شده و در خصوص آن تحقیق کنید.

مدت ماندگاری فیلر

یکی از عواملی که تاثیر زیادی بر هزینه انجام فیلر دارد، میزان ماندگاری هر یک مرتبه انجام آن می باشد. در تعیین ماندگاری فیلر عواملی مختلفی موثرند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع فیلر استفاده شده
  • شرایط فیزیکی متقاضی
  • میزان فیلر تزریق شده

میزان فیلر تزریق شده و تعداد جلسات

با توجه به فرم لبی که فرد از متخصص انجام فیلر درخواست داشته و یا تشخیص پزشک، میزان فیلر لازم برای تزریق تعیین می شود. کم یا زیاد بودن میزان فیلر تزریق شده نیز در تعیین قیمت نهایی انجام فیلر تاثیر زیادی دارد. علاوه بر این هرچه تعداد جلسات تعیین شده بیشتر باشد، هزینه نهایی آن نیز بالاتر خواهد بود.

دستمزد متخصص و محل انجام تزریق فیلر

میزان تخصص و مهارت پزشک یا متخصصی که انجام فیلر را برعهده دارد، تاثیر زیادی در تعیین هزینه انجام فیلر دارد. علاوه بر این مرکز و کلینیکی که برای انجام فیلر به آن مراجعه می کنید با توجه به کیفیت، خدمات ارائه شده و تجهیزات یا ابزار مورد استفاده در قیمتی که باید برای انجام فیلر در نظر بگیرید، موثرند.

سوالات متداول هزینه فیلر لب

هزینه فیلر لب چقدر است؟

با توجه به آن که عوامل زیادی در تعیین هزینه انجام آنموثرند، نمی توان هزینه دقیق انجام آن را مشخص نمود.

چه عواملی بر تعیین هزینه فیلر لب موثرند؟

نوع و برند فیلر استفاده شده، میزان ماندگاری، حجم استفاده شده و مهارت متخصص انجام دهنده بر قیمت فیلر موثرند.

چرا قیمت فیلر در هر کلینک زیبایی متفاوت است؟

با توجه برند و کیفیت فیلر و ابزار مورد استفاده و میزان مهارت متخصص، قیمت نهایی انجام این کار برای هر کلینیک متفاوت است

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *